niedziela, 15 maja 2016

Dance is like a bank robbery, every second counts...

Hej ;3
Taniec to ciężka praca nad ciałem, ale jeżeli już nad nim zapanujesz wszystko jest możliwe..
Balet dla wielu osób to niezwykłe słowo. Trudne, ciekawe oraz piękne ruchy, klasyczna muzyka, wiele lat pracy oraz bardzo dużo kontuzji, to tak na prawdę jest balet.. Ja to kocham i nie wyobrażam sobie bez tego życia, bo jednak taniec pokazuje mnie i jaki mam nastrój. Pokazuje moje historie i przeżycia oraz to kim na prawdę jestem. Taniec to piękny sposób przekazania drugiej osobie informacji bez użycia słów... Tańczyć zaczynałam w wieku 7 lat... na początku byłam w grupach młodszych i na niskim poziomie natomiast teraz znajduje się w najlepszej grupie w naszym zespole tanecznym. Moja droga jednak nie zawsze była prosta, po drodzę miałam bardzo dużo kontuzji, a teraz pisząc tego posta jestem praktycznie cała połamana... Dużo osób z mojego otoczenia bardzo wyśmiewa mój styl tańca, natomiast ja sama uważam, że mój styl jest jednym z trudniejszych, a osoby, które się z niego śmieją nie mają pojęcia co to znaczy taniec i to jeszcze klasyczny, bo w to nie da się wejść z dnia na dzień. Potrzeba ćwiczeń prze kilka a nawet kilkanaście lat, a i tak wiele będzie nam brakować... Podsumowując, Nie poddawajmy się, dążmy do swojego celu, spełniajmy marzenia, nie zważajcie na opinie innych i nie przestawajcie robić tego co kochacie, bo jeżeli ja bym sluchała ludzi wokoło już bym dawno nie tańczyła... Nie dawajcie się!!
Dobranoc xx

#Julciik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥