niedziela, 15 maja 2016

If you start to dance you won't to end up....

Hej
Nazywam się Julia i mam 15 lat ;)
 Tańczę już 9 lat taniec klasyczny oraz modern. Założyłam tego bloga, ponieważ chciałam przekazać Tobie czym jest taniec, chciałam pokazać a nawet zarazić Ciebie moją pasją, oraz uwrażliwić Cię na punkcie sztuki, bo to według mnie najtrudniejsza sztuka do opanowania, ale pamiętaj jeżeli już się jej podejmiesz, tak szybko nie zrezygnujesz… Taniec to moje życie, nie potrafiłabym robić czegoś innego. Jeżeli to czytasz to Bardzo Ci Dziękuję, że jesteś na moim blogu i zachęcam do dalszego obserwowania xx ;* " Taniec to nie układ figur, żeby się go nauczyć, trzeba go pokochać"   Buźka xx

#Julciik

3 komentarze:

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥