środa, 18 maja 2016

Postanowieniaaa ;33

Hej

Dzisiejszy dzień leci bardzo szybko, a dzisiaj na 19:30 mam zajęcia klasyki, na których robimy układy końcoworoczne :) W poniedziałek miałam hip-hop jak co miesiąc na rozluźnienie hah^^
I na hip-hop'ie również tworzyliśmy układ taneczny, który pokaże wam w następnym poście (mam nadzieję xd) Zastanawiałam się ostatnio co bym mogła wstawić na bloga, żeby was to zainteresowało.. W sobotę jadę na sesje taneczną więc pododaje na pewno zdjęcia, ale czegoś mi jeszcze brakowało, na pewno coś pomyślę, ale jestem otwarta na wasze propozycję :)! A wracając do tego co postanowiłam dodać to wkrótce zobaczycie więc zachęcam do naciskania okienka obserwacji, który znajduję się po archiwum bloga po twojej prawej stronie ------------->
Miłego Popołudnia xx

#Julciik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥