czwartek, 19 maja 2016

TROCHĘ O PRZYSZŁOŚCI

Hej
Ja chodzę do Społecznej Szkoły Baletowej w Częstochowie, tak wiem, że to nie jest profesjonalna szkoła taka jak ta w Łodzi, ale zawsze coś :) Pierwszy raz weszłam na salę baletową w wieku 7 lat i wtedy już od razu wiedziałam, że tak szybko z tego nie zrezygnuje, no i teraz nadal tańczę i mam do tego jeszcze plany na przyszłość. Moja szkoła jest do 18 roku życia natomiast ja mam 15 lat więc przede mną jeszcze 3 lata solidnej nauki... Moje plany są wręcz dla mnie nierealne, ale to moje marzenie i zrobię wszystko co będę mogła aby je zrealizować. Moją przyszłość jak już pisałam wiąże na pewno z tańcem, ponieważ chciałabym się dostać na studia taneczne do Krakowa. Niestety ukończenie Częstochowskiej Szkoły Baletowej nic mi nie daje, ponieważ aby się dostać na te moje wymarzone studia należy mieć certyfikat tancerza i tańczyć przez minimum 3 lata lub wygrywać jakieś konkursy. Mi ostatecznie zostaje wygrywanie konkursów, co nie będzie takie proste, ale niestety tylko to mi zostaje, bo moja szkoła  taneczna nie przyznaje certyfikatów. Dlatego postanowiłam wziąć się mocno za siebie w te wakacje i te jedyne 2 miesiące bardzo dobrze wykorzystać, a może już w przyszłym roku szkolnym będę wypatrywać okazji oraz gdzieś się pojawiać ;) Mam nadzieję, że mi się uda, bo to otworzy mi reszte drzwi do spełnienia marzeń, m.in. otwarcia tanecznej szkoły.... Byłoby cudownie ^^  A teraz zostawiam wam kilka zdjęć z "baletowego" wyjazdu do Belgii z tego roku, ale o tym już kiedy indziej opowiem ;33
Dobranoc xx

#Julciik

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować plany. Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, aby udało Ci się spełnić to marzenie . Pamiętaj, aby się nigdy nie poddawać ! ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥