poniedziałek, 18 lipca 2016

Wymarzony zawód¡

Hej wszystkim 😙✌
Co tam słychać?¿
Pamiętacie jak byliście mali i nie wiedzieliście co chcecie robić w życiu ?
Wiecie co... ja też tak miałam haha xdd 😆😇
I nadal mam ale w mniejszym stopniu,bo jedną opcją jest taniec, ale mogę nie mieć szczęścia, albo wystarczających umiejętności... Kiedyś chciałam zostać..hmm... jak wiele dziewczyn piosenkarką, ale konkurowało to z byciem księżniczką i mieszkaniem w zamku z przystojnym księciem i jednorożcami haha.... Nadal niespełnione marzenie😂✊💕Kolejnym moim "wymarzonym" zawodem z tego co pamiętam był weterynarz. Szybko mi przeszło jak odwiedziłam weterynarza z moim kotkiem 😂😔 Moim kolejnym zawodem miała być nauczycielka 😜😎 Jak już poszłam do szkoły chciałam wszystko zmienić w nauczaniu  i pokazac, że nie trzeba być takim niedobrym... ale wiecie miałam 8 lat 👏👏 Teraz tak sobie myślę i jak ten taniec serio nie wypali to kurcze nie mam nic innego na myśli  😳 Może jakiś prokurator-nie lubie historii Architekt... Nie mam pojęcia haha 😵😏 A wy co byście chcieli robić ?
Na koniec taki piękny cytacik 💞✋

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń." - Eleanor Roosevelt
Buenos noches xx ❤
Ps.Zdjęcie z internetu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥