pi膮tek, 29 lipca 2016

M贸j dzie艅 ...

Hejka wszystkim 馃槉馃挀
Co tam s艂ycha膰 ?馃槝
U mnie suuupi chociaz troch臋 strasznie haha tyle si臋 dzieje xdd
Jest aktualnie godzina 2:15 a ja i moja kuzynka nie spimy 馃槀馃憥 Hmm a dlaczego ?
Po 1 bo sie boimy... wy wiecie jak nas ostatnio nastraszyli ze 艂azi bia艂a dama i dusi ludzi haha
A po 2 mamy dzisiaj jechac  nad jezioro na biwak na 3 dni 馃槀 Ale my sie boimy bo zapowiedziana jest burza na te wszystkie dni... a w namiotach  w lesie i kolo jeziora to chyba nie jest za genialny pomysl wiec czekamy do godziny 6 ramo zeby powiedziec mojemu wujkowi zanim pojdzie do pracy ze my nie chcemy jechac馃槀馃槀 przed nami jeszcze jakies 4 godziny m臋czarni ale bd oki 馃榿馃榿
A potem chyba wstaniemy gdzies o 16 馃槀馃挓馃憣 Dzieje si臋 dzieje 馃槉馃槉 Hmm jezeli chcecie zobaczyc jak wygladaja moje dni, a s膮 na prawde 艣miechowe haha to zapraszam na mojego snapchata "dudus44" . 馃挐
Przy okazji zapraszam na moje socialmedia
Inatagram : xogiuliettaxo
Facebook : Julcik Dudek
Ask : julciiikkk
 Kliknij obserwuj  ➡ (mega dla mnie wazne) 馃槆馃槆
Dodaj koma ⬇ (b臋d臋 wiedzia艂a, 偶e kto艣 to czyta) ✌馃挏
A teraz pikne zdj臋cia z mojej sesyi 馃挄馃憫













1 komentarz:

  1. Super te zdj臋cia. Szkoda, 偶e takie ma艂e ;)

    Pozdr,
    Iga
    God, I’m in love with those photos! Great job with this post!
    I like your outfit as well, but that’s just so obvious ��

    xo,
    Iga
    http://www.stylenightcap.com/

    OdpowiedzUsu艅

♥ Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrz臋♥
♥ Je偶eli spodoba艂 Ci si臋 m贸j blog, zaobserwuj ♥