sobota, 30 lipca 2016

My passion

Hejka kochani
Co słychać ? ^^

U mnie jest cudownie! Hmm tyle się dzieje.. ;D
Dzisiaj postanowiłam wam opowiedzieć, jak wyglądają zajęcia baletu w mojej szkole oraz też co robię i trenuje w moim domku c;




Mam nadzieje, ze czytacie moje posty i widzieliście ten,w którym opisuję gdzie się uczę ;)
Hmm a więc.. moja szkoła baletowa- Jest kolorowa i pełna pasji, ruchu na korytarzu, małych dzieci, młodzieży, a nawet dorosłych ;) Przepełniona klasyczną muzyką, pogubionych baletek, roztarganych point, kroków nauczycieli, szelestu wykrochmalonych paczek. Przechodząc na zewnątrz widać szary budynek, ale tylko, nieliczni wiedzą co jest w środku.. Wchodząc  na sale gra muzyka, a baletnice tańczą do melodii Chopina, Czajkowskiego czy Mozarta. Moja Nauczycielka stoi przy pianinie i dyktuje nam ćwiczenia oczywiście wszytskie słowa są po francusku jak releve, Cabriole, Dégagé, Jeté, Passé itd..
Jesteśmy napełnione pasją przez półtorej godziny, a czasem i jeszcze dłużej... Po wyjściu z sali nagle napada nas zmęczenie oraz senność. Szybko się ubieramy i wychodzimy z naszego miejsca na ziemii, a ponownie wracamy co 2 dzień z nowymi siłami do pracy.. Tak wyglądają zajęcia pisane poezją natomiast nie zawsze jest tak pięknie. Nie raz wracałam do domu poturbowana.. Miałam wybite palce, biodro czy zerwane mięśnie a zmoich nóg leciała krew... Nie wszytsko co na scenie wygląda pięknie jest dla nas mało bolesne.. Wychodząc na scene czujemy radość, jestesmy podekscytowane wewnatrz.. lecz pod tymi naszymi pięknymi strojami, kryje sie wiele siniaków, ran, wiele przejśc, połamanych kości, moje ostatnie występy przetrwałam dzięki tabletkom przeciwbólowym.. Jak dobrze, że one są ;33
W następnym poście opiszę więcej takich chwil, co się dzieje za kulisami, jak an pawdę wyglądają zajęcia, kto nas wspiera, kto sie nami opiekuje, skąd bierzemy wsyztskie pomysły, stroje, oraz moje upadki, kontuzje i wiele wiele więcej... Myślę, że rozmeiszcze to wszystko w wielu postach wię zapraszam do klikania :
Obserwuj mój blog --------->
Skomentuj a będzie mi bardzo miłoo vv

Miłego d xx
A teraz zdjęcia z mojej dzisiejszej sesyi, mało pasują do postu, bo nie mają związku z tańcem, ale jutro się to pozmienia, bo mam w planach zrobić supi zdjęcia dla was, obiecuje








;))


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥