poniedziałek, 11 lipca 2016

Vacation!

Wakacje !
    Po tylu oczekiwaniach nareszcie są 😍
Zaczne chyba od tego, że ten post raczej będzie mało taneczny, ale czasami można raczej odbiec od tematu 😀 Jak tam wasz wypoczynek ? Mój jest genialny ! Te wakacje będą tymi the best 😇😆💖 Przynajmniej mam takie wrażenie. 😊 Nie pisałam dość długo, ponieważ siedzę w pięknym kraju 😍💞 Jest tutaj cudownie, pięknie, romantycznie... Po prostu emejzing haha 😄👌 Tak dla jasności jestem we Włoszech, potocznie zwanych "bucikiem" 💋💪 Niestety jutro już z tąď wyjeżdżam do naszej równie pięknej Polski... ale mam mnóstwo planów na dalsze holidejsy 😎😜 Nie przedłużając posty zacznę dodawać częściej i dzisiaj mniej tanecznie, ale myślę, że tego źle nikt nie odbierze, a tu przesyłam kilka zdjęć z moich wakacji💞 Zapraszam do komentowania i dołączania się do mojego bloga. Będzie mi bardzo miło i Dziękuję 💕 ¡CIAO!
Ps. Zdjęcia robione są własnoręcznie przeze mnie oraz Mariusza Sz blog: http://nooten.blogspot.it/
Buenas Noches xx






















Verona, Rzym, Watykan Cinque Terre ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥