sobota, 13 sierpnia 2016

Motywacja+ Moje solo

Hejka wszystkim

Dzisiaj rano przeglądałam swój telefon, galerię i natknęłam się na całość filmiku z mojej solówki ;33
Stwierdziłam, że dzisiaj go doodam w poście, bo moim zdaniem to jest piękne haha <3
Każdy taniec jest piękny... ;*

Otóż dzisiaj bardziej motywująca część... Pamiętacie z poprzednich postów od ilu lat się uczę, na pweno nie zaszłabym w to miejsce oraz nie umiała wyrazić siebie gdybym się porządnie nie uczyła, albo zrezygnowałabym z tańca. Gdy masz jakieś zainteresowanie jako mały człowiek, lub nawet dorosła osoba, to to jest piękne. Wszyscy dookoła, którzy nawet nie wiedzą co mogą ze sobą zrobić, albo siedzą przed telewizorem, czy komputerem, będą Ci zazdrościć. Co prawda znajdą się tak zwanie hejterzy, bo oni są wszędzie, ale nie warto dla takich ludzi się poddawać i nie dążyć do perfekcji. Oni są tylko po to, żeby odebrać Ci trochę pewności siebie i pokazać, że dzięki nim możesz być załamany, wpaść w depresje czy różne w tym stylu rzeczy. ONI CI PO PROSTU ZAZDROSZCZĄ! A ty się nie oglądaj na innych, jeżeli nie masz zajęcia, na pewno istnieje coś dla Ciebie. Nie siedź tyle przed komputerem DZIAŁAJ! Od CIEBIE zależy Twoja przyszłość, jak będziesz teraz postrzegany. DASZ RADĘ ! Pamiętaj jestem z Tobą i również siebie realizuję. POWODZENIA <3!!!!
PS. post nie ma na celu nikogo urazić ;**
Dzięki mojej motywacji i determinacji realizuje Siebie tak jak chce a tu ten filmik V V
 Miłegoxx



2 komentarze:

  1. Dokładnie tak! Zgadzam się w 100%! A co do solówki- cudownie, widać w tym prawdziwość i pasję 💞 ps. Zapraszam do siebie http://nieplaaczprosze.blogspot.com/?m=1 😘

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥