poniedziałek, 1 sierpnia 2016

UCHWYĆ MARZENIA!

HEJKA WSZYTSKIM !
DZISIAJ DUZYMI LITERAMI, PONIEWAŻ MAM MEGAAA NEWSA!!!

JUŻ JEEEST !!! JESTEM MEGA SZCZĘŚLIWA, NIE  PISAŁAM WAM, BO UZNAŁAM TO DLA NIESPODZIANKE DLA WSZYTSKICH, ALE DZISIAJ JUŻ WSZYTSKO GOTOWE!
OTÓŻ NAGRAŁAM SWÓJ "TELEDYSK"!!!
TO ZNACZY NAGRAŁAM TELEFONEM, ALE DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE, ZE POWSTAŁ !
NIE WAŻNA DLA MNEI JAKOŚĆ, WAŻNE SŁOWA, TANIEC, ORAZ PRZEKAZ DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY GO OGLĄDAJĄ, A WIĘC NIE PRZEDŁUŻAJĄC..


TANIEC DLA MNEI TO WIELKA PASJA I NAGRANIE PROFESJONALNEGO TELEDYSKU I ZOSTANIE TANCERKĄ TO MOJE MEGA WIELKIE MARZENIE... DĄŻE DO TEGO, A PRZYNAJMNIEJ STARAM SIĘ. SAMI OCEŃCIE!

ZAPRASZAM NA SEANS I MIŁYCH WRAŻEŃ AHAHHA <3
 

PS. TELEDYSK NAKRĘCONY Z MOJĄ NAJWSPANIALSZĄ KUZYNECZKĄ <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥