czwartek, 8 września 2016

Olsztyn ;3

Hejka
Jak tam u was w szkole?

U mnie nawet oki, bo jeszcze pełna nauka się nie zaczęła, ale iż jestem w 3 kl. gimnazjum zapisałam się na 3 olimpiady.. Chcę iść do liceum na profil biol chem ang, dlatego na konkurs chcę iść biologiczny, chemiczny i z j. polskiego, zastanawiam się jak z angielskim, ale myślę, że aż na 4 przedmioty się nie nauczę, tym bardziej, że pierwszy etap jest z 1 gimnazjum  ;p ;)

Ta szkoła tak męczy.... Dzisiaj była moja 3 lekcja baletu <3 Tym razem tak dziwnie mamy plan ułożony... :/ Ale daję radę he ;33 Niedługo pojawi się post ( mam nadzieję, że dam radę w weekend) z mojego całego tygodnia..  ;) Więc obserwujcie----->

Miłego chodzenia do szkoły hah ;33

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jakieś 2 tygodnie temu.. w niedzielę, byłam z moją prawie calutką rodzinką w Olsztynie ;o *_*
Przyjechała do mnie moja ukochana rodzinka z nad morza... jejku  ale szczęście heh <3
A więc byliśmy w Olsztynie i poprosiłam moją mamę, aby pocykała mi kilka fotek ;)

Uwielbiam czasami pochodzić sobie po właśnie takich miejscach. Jura Krakowsko Częstochowska jest przepiękna ;3 Ruiny, pola, łąki, jeziora, góry awwww po prostu mniam haha <3
Tak tam siedzę ja haha... Właśnie w tym miejscu prawie mnie pokrzywa zjadła... aaa nawet jak o tym piszę to mnie tak boli :o WPADŁAM W "ŁĄKE" POKRZYW... NIE POLECAM - Julia Dudek haha ;') Ale zabawa.... jej !


A tutaj z serii " Julia uważaj, nie spadnij" Widoki niesamowite... i ten pachnący wiatr PRZEPIĘKNIE ^^

Rozciągać mogę się wszędzie... a ludzie za mną " woo" :') Taak znalazłam barierkę, a to znalezisko musiałam jakoś wykorzystać ;) Cała ja ;33

Jak już kiedyś pisałam, jestem zwykłą nastolatką, która uwielbia się śmiać i prowadzi nieperfekcyjnego bloga, z różnymi zdjęciami oraz tematami ;) Nie jestem jakąś wybitną modelką hah ;) Mój blog jest bardziej poświęcony temu co ja robię i co lubię, że nie jestem idealna. Lubię pokazywać siebie z różnych stron ;33

A NA KONIEC MOJE ULUBIONE ZDJĘCIE *-* PO PROSTU CUDOWNE HAHA <3

Miłego! Ciao! ;*
#Julciik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥