niedziela, 25 września 2016

Trip to Cracow


Hejka ♥







Zbliża się koniec niedzieli.. A ja nadal nic nie umiem i nie jestem przygotowana  do tego tygodnia.
Mam już tak dosyć szkoły, a tu przecież dopiero wrzesień się kończy ;c
 Tydzień temu szykowałam się na szkolną wycieczkę do Oświęcimia i Krakowa ;)
 Było na prawdę bardzo fajnie hah. Najpierw  zwiedzaliśmy obozy, potem pojechaliśmy do Krakowa i wraz z moimi przyjaciółkami świetnie się tam bawiłyśmy.




 
W drodze powrotnej było bardzo śmiesznie, moja klasa śpiewała disco polo haha ;)
 Ta wycieczka było super, żałuję, że nie pojechałam na wcześniejsze w 1 i 2 kl. gimnazjum ;c

Miłego wieczorku i super szybkiego tygodnia ;*

















1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥