niedziela, 16 października 2016

Pozytywy jesieni

Hej♥

Za oknem szaroburo, wieje wiatr, pada deszcz i jeszcze ten okropny mróz.. Ale kto z nas nie lubi chodzić w cudownych swetrach, ogrzewać się przy kaloryferze (najlepiej kominku heh, lecz ja w domu posiadam tylko kaloryfery), popijając gorące kakao, kawe czy herbate, oglądając filmy lub czytając książki awww ;33




Spadają liście o różnych kolorach, zbieramy kasztany, żeby zrobić ludziki. Osobiście wolę ciepłe dni, a moją ulubioną porą roku jest wiosna, bo w tedy tak wszystko pięknie kwitnie, jest tyle różnych świeżych zapachów... Lecz jesień potrafi mieć też swój urok. Tylko gdyby nie było tego mrozu to byłoby idealnie c;


Nie mogę zapomnieć również o halloween aaa! Już nie mogę się go doczekać ^^
Uwielbiam każdy rodzaj przebieranek. W zime jest bal karnawałowy, a w jesień halloween. W przebieraniu się możemy wykazać swoją kreatywność, pomysły i swoje zdolności. Uwielbiam to !



A wy obchodzicie halloween ?
Miłego i szybkiego tygodnia !♥

33 komentarze:

  1. Ciekawy post, ja kocham jesień dlatego, że jest to pora spokoju, wyciszenia, gdy można sobie odpocząć i wszystko poukładać, a wieczory spędzić w domu z kocykiem i kubkiem herbaty ;)
    Ja nie obchodzę Halloween :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zdecydowanie plusem jesieni są ciepłe swetry <3
    pozdrawiam xx
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia!Można znaleźć dużo pozytywów w jesieni.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam jesień urodziłam się w listopadzie więc to normalne, że lubie ta pore roku :D Pozdrawiam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne jesienne zdjęcia :D podobają mi się :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię jesieni i chyba nigdy nie polubię :(
    Zapraszam na nowy post: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, każdy ma swoją ulubioną porę roku ;3 ♥

      Usuń
  8. Nie lubię jesieni, ale post motywuje żeby to zmienić ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą. Gdyby nie było tego zimna, zapewne więcej ludzi pokochałoby jesień. Co do Halloween .. to jest ogólnie temat wielkiej kontrowersji. Zawsze chciałam, żeby coś takiego było obchodzone w Polsce, tak samo jak w Stanach etc. Chodzenia po domach, zbieranie cukierków, charakterystyczne powiedzonko "cukierek albo psikus", przebieranie się, straszenie i robienie cudownej atmosfery w domach, czy na osiedlach. Ale tutaj przychodzą księża, którzy zaczynają głosić kazanie "Halloween to zło! Strzeżcie się! Halloween to diabeł, to szatan!". Można odrzec tylko "puknij się w łeb", prawda? Ale tak właściwie, jeśli popatrzymy na to, trochę pod mikroskopem, możemy zauważyć, że jeśli ktoś odbiera Halloween jako wywoływanie duchów, przebierania się za szkielety tylko po to, aby pokazać jakąś anty-wiarę etc. to tak to można odebrać. Natomiast jeśli jest to tylko zabawa, która właściwie nic nie wnosi, oprócz uśmiechu na twarzy, to dlaczego niby nie? Czy jest coś złego w szczęściu i dobrej zabawie? Słyszałam, że ktoś kiedyś w Polsce wymyślił jakieś "chrześcijańskie Halloween", gdzie ludzie przebierali się za aniołki itd. i polegało to właściwie na tym samym, ale w innych strojach. Czy to dobry pomysł? Jeśli ma to chociaż w maleńkim procencie zadziałać, żeby to "święto" zostało przyjęte, to czemu nie! Tu jest jeszcze jedna kwestia, która mi się teraz przypomniała - w Polsce obchodzimy wszystkich świętych, dlatego PONOĆ nie chcą przyjąć Halloween. Ale skoro te 'aniołkowe stroje' tak zmieniły postać rzeczy dla kościoła, to może nie w tym tkwi problem?
    Całuski ♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie rozumiem co jest w tym złego. Rzeczywiście księża mówią, że to zło, lecz tak jak napisałaś, to sprawia nam przyjemność, bo jest tylko zabawą. Chodzimy po domach i zbieramy cukierki, niby nie ma nic w tym złego prawda? Jednak wszystkim chodzi o nasze stroje.. Uważam, że przebranym za aniołka to bardziej w święta.. Nie potrzebnie o to jest wielka afera, bo hallowen w Polsce jest bardziej dla dzieci, a kto z nas wywołuje duchy czy coś innego.. Nwm takie jest moje zdanie.

      Usuń
  10. Z każdej chwili tak naprawdę można wyciągnąć coś co się lubi, nawet z jesieni ;) Sweterki! ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. W tamtym roku razem z przyjaciółmi zbieraliśmy słodycze (chodziliśmy po domach). To była fajna zabawa!
    ładne zdjęcia (:
    http://themartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm.. Uwielbiam to, jest tak śmiesznie i supi ^^ ♥

      Usuń
  12. Sweterki, herbata i ogólnie jesienna moda to, to co lubię w tej porze roku, ale mimo wszystko wolę lato i wiosnę. Ja imprezy Halloweenowe robiłam z koleżankami w podstawówce, potem już nic.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja identycznie, to zimno jest okropne ;c ♥

      Usuń
  13. Ja tam nie widzę żadnych pozytywów w tej porze roku oprócz kolorowych krajobrazów :D Halloween nie obchodzę ale nie mam nic przeciwko temu :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! :D Obserwuję.
    Wpadnij do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie jesień ma klimat :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda jesień ma swój urok <3 Też uwielbiam ciepłe sweterki i gorącą herbatę ;p Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjecia bardzo ladne! Ja po raz kolejny zaczynam przygodę z blogowaniem! zapraszam do mnie! http://raissee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥