piątek, 14 października 2016

Autumn

Hej♥

Za oknami  coraz to zimniej. Nic dziwnego skoro już jesień.. Tak bardzo tęsknie za wiosną i tymi przyjemnymi cieplutkimi dniami... Jednak każda pora roku niesie coś od siebie wyjątkowego. Choć za oknem zimno, ponuro, pada deszcz i spadają liście, to i tak jesień, jest piękna.



Moja rutyna?
Wieczorem pakuje sobie wszystko do szkoły, żebym mogła wstać o jak najpóźniejszej godzinie- wiadomo jak to w jesień, zimno i zawsze lepiej jest zostać w łóżku.. Idę do szkoły.. Mróz jak dla mnie- jestem takim typem człowieka dla którego zimno jest najgorszą rzeczą na świcie. Nie lubię zimy, kurtek, szalików, czapek..


W szkole dzień jak co dzień. Jednak najlepszy jest zawsze powrót do domu, w piątek♥

Kocyk, herbatka, dobry film, lub książka♥


W inny dzień tygodnia jest praktycznie zawsze sporo nauki, lecz znajdzie się czas na mały odpoczynek. Dlatego jesień jest piękną porą roku.



Oprócz tych codziennych czynności, jesień to najlepsza okazja na zmianę czegoś w swoim życiu.
Jak widać ja wybrałam ścięcie włosów i postawiłam na zmianę mojego całego wizerunku.
Nie bójcie się tego zmieniać, bo nawet najmniejsza zmiana spowoduje to, że będziecie się czuć lepiej- tak jak ja, gdy coś postanawiam. To od was zależy co osiągniecie, jakie cele obierzecie. ;)
Może to właściwa pora roku, by zacząć coś nowego, jak chodzenie na siłownie, basen, zajęcia taneczne, czy różne inne.



Po drodze, znajdzie się dużo osób śmiejących się, lub coś Ci wypominających. Tak zawsze jest i będzie. Lecz co Cię obchodzą inni skoro, to właśnie Ty chcesz być szczęśliwa, a nikt inny za Ciebie życia nie przeżyje.. ♥




Co o tym myślicie ?
Miłego weekendu ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥