sobota, 15 października 2016

Favourite Books

Hej♥

Dzisiaj przychodzę do was z moimi ulubionymi książkami ^^

Mam ich jak na razie mało, ponieważ jeszcze 2 lata temu nienawidziłam czytać... Książki po prostu wyrzucałam oknami... A jak to się zmieniło, że teraz czytanie to dla mnie najlepszy odpoczynek, coś fantastycznego, o tym zaraz ;)
   Przeczytałam dość dużo książek jak na mój czas wolny, lecz te które wymienię miały w sobie coś cudownego. Niedługo skończę jeszcze jedną i opiszę wam jak wrażenia. Na razie nie jest zbytnio zachwycająca, ponieważ nie ciągnie mnie do niej jak do pozostałych. Kilka jeszcze mam w planie zakupić ;) Moim ulubionym rodzajem książki są te o miłości, więc jak jakąś znasz to napisz mi jej tytuł w komentarzu ;*


Przechodzimy więc do tej pięknej historii z czytaniem heh c;
Jak już pisałam jeszcze 2 lata temu, książki to było coś strasznego. Czytanie było dla mnie bardzo męczące... Mieniące się literki, bardzo dużo stron... Jednak w moje urodziny się to zmieniło. Dokładnie 5 lutego dostałam od koleżanki prezent. Otwierając zobaczyłam książkę i nie powiem byłam trochę smutna, bo każdy wiedział, że książki darzyłam niezwykłą nienawiścią. Wracając do domu, przemyślałam to.. Uznałam, że skoro dostałam książkę, to ona może być dobra więc sięgnęłam do "reklamówki" nwm jak to się nazywa na te prezenty ;p I wyjęłam.. "RYWALKI" zaczęłam czytać opis... "Nigdy nie zazdrościłam szlachetnie urodzonym. Nie pragnęłam zostać wybrana. I nie chciałam brać udziału w konkursie, w którym stawką jest małżeństwo z księciem..." Trochę mnie to zaciekawiło, więc jeszcze w ten dzień sięgnęłam do książki. Przyrzekam, że przeczytałam całe 333 strony w jedną noc. Nawet nie poszłam spać. Ta książka tak mnie wciągnęła, że nie potrafiłam się odciągnąć. Wiedziałam, że musi być coś wyjątkowego w tym prezencie... W księgarniach były jeszcze 2 kolejne części więc poleciałam szybko po "ELITE" i podobnie jak z pierwszą częścią musiałam ją przeczytać do końca ( 328 str. ) a kolejnego dnia przeczytałam 3 i ostatnią część "JEDYNA" (334 str) Myślę, że te książki na prawdę dużo wniosły do mojego życia, nie poprzez treść, lecz poprzez polubienie kartek z małymi literkami...
Niedługo potem zostały ogłoszone jeszcze 2 części z tej serii- byłam zachwycona!

BARDZO POLECAM KSIĄŻKI KIERY CASS ♥ 10/10



Kolejnymi książkami, które przeczytałam i które mnie oczarowały to "Zostań jeśli kochasz" i  druga część " Wróć jeśli pamiętasz"  Gayle'a Forman'a. Piękne książki o miłości.. Zabrałam się za czytanie pierwszej części tylko dlatego, że byłam na ekranizacji tej książki. Na prawdę bardzo polecam film ♥

A tutaj opis ;
 " Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?
     Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie."

Druga część to kontynuacja... Sporo się w niej dzieje ;)

Bardzo polecam ♥ 8/10


Kolejne książki, które są cudowne to "Ten jeden dzień" oraz druga część " Ten jeden rok" również Gayle'a Foeman'a. Piękna historia, oraz moje ulubione miasto- Paryż ♥ Każda książka którą tutaj podaje jest inna. Każda ma inną i równie piękną historię. W tych, jak i w poprzednich książkach ciekawe jest to, że w pierwszej części opowiada dziewczyna, a  w drugiej części chłopak. Lecz w serii "zostań jeśli kochasz"  chłopak opowiada kontynuacje, a w "Ten jeden dzień" opowiedziana jest ta sama historia, tylko oczami chłopaka, a pod koniec jest jak historia się zakończyła. Uważam, że jest to super rozwiązanie.

A teraz opis;
"Życie Allyson jest poukładane, zaplanowane, uporządkowane. Ale wystarczy jeden dzień, by wszystko się zmieniło... Pod koniec swoich europejskich wakacji Allyson poznaje Willema, obiecującego młodego aktora i wolnego ducha. Chłopak różni się od Allyson pod każdym względem. Kiedy jednak nam,awia ją, aby zmieniła plany i pojechała z nim do Paryża, dziewczyna się zgadza... Ta spontaniczna, nietypowa dla niej decyzja rozpocznie dzień pełen ryzyka i emocji, wyzwolenia i imntymności. Nadchodzące 24 godziny mogą zmienić życie Allyson na dobre..."

Bardzo polecam ♥ 9/10


Kolejna i ostatnia książka to "W śnieżną noc" i są w niej zawarte 3 opowiadania. 1-wsze Maureen'a Johnson'a, 2-gie John'a Green'a oraz 3-cie Lauren'a Myracle'a. Dostałam tą książkę od koleżanki w klasowe mikołajki. Uważam, że książka jest świetna, a najlepsza pierwsza opowieść ;) Ma razem 335 stron więc jak na 3 historie, jest dość chuda. Każda książka ma w sobie coś innego, ta również jest niezwykła. Ma 3 historie, lecz każda jest ze sobą powiązana. Wszystko dzieje się w tym samym czasie i w każdej kolejnej historii dowiadujemy czegoś, co w poprzedniej częśći nie było wytłumaczone, np. W pierwszej części przyjaciele siedzieli przy stoliku i rozmawiali ( to oni byli głównymi bohaterami) i w pewnym momencie wszedł ktoś z jakąś dziewczyną i zamówił coś do picia, a ci przyjaciele załóżmy, że ich obgadywali. W drugiej części jest ta sama sytuacja, tylko że głównymi bohaterami są osoby idące coś zamówić i oni widzą tych siedzących przy stoliku. Mam nadzieję, że zrozumieliście mój przekaz, bo starałam się jak najbardziej było to możliwe wytłumaczyć.

A teraz opis:
" W wigilię miasteczko Gracetown kompletnie zasypuje śnieg. Na pocztówkach może i wygląda to malowniczo, ale w rzeczywistości bardzo komplikuje życie. I na pewno nikt nie spodziewa się, że przedzieranie się przez zaspy samochodem rodziców, nieplanowana kąpiel w przeręblu albo nieprzyzwoicie wczesna zmiana w Starbucksie mogą prowadzić do spotkania z miłością. Jednak  w śnieżną noc, kiedy działa magia świąt, zdarzyć się może wszystko..."

Super książka 7/10 ♥


To już wszystkie książki, które mam do polecenia. Oczywiście na razie ;)


Jak macie jakieś książki do polecenia, koniecznie mi napiszcie !
Do zobaczenia xo♥

10 komentarzy:

  1. Aa, uwielbiam ludzi, którzy czytają ! :)

    obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ,,Zostań, jeśli kochasz" Bardzo fajna książka:)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham serie rywalki <3 Aktualnie czytam Koronę :) Muszę przeczytać w końcu w śnieżną noc :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. serię Rywalki muszę czytnąć ojoj mam na nią ochotę:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w wakacje tak się wciągnełam, że w niecały miesiąc przeczytałam całą serię Harrego Pottera, choc wcześniej trochę się jej bałam (stereotyp z dzieciństwa). Też wolę książki o miłości, ale Harry zdecydowanie przypadł mi do gustu. Tak jak ty wcześniej nie lubiłam czytac, ale teraz już łatwiej mi to idzie. :D Super serią jest też Pretty Little Liars oraz Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki^^ Może uda mi się przeczytać c;

      Usuń
  6. Sama nienawidzę czytać książki, ale mam dwie książki, które kocham i, które mogłabym w kółko czytać. Są to 'Dziewczyna i chłopak wszystko na opak (polecam film) i 'Sekretny język dziewczyn. Obydwie książki są super. Niestety nie pamiętam autorów :(
    Miłego czytania kolejnych książek! :D


    veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo c; film oglądałam, ale nie wiedziałam, że jest książka ;p Na pewno zajrzę do niej ;D

      Usuń
  7. Rywalki zdecydowanie najlepsza seria <3 Pochłonęłam ją w jakieś parę dni, uwielbiam też "Wybranych". Nie czytałam z tych książek tylko "Ten jeden rok" i "Ten jeden dzień", ale zamierzam. A resztę też strasznie lubię!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥