niedziela, 2 października 2016

Małe zmiany♥

Dzień dobry ♥

Jak wam mija tydzień?

Mój jest nawet oki ☺ Tylko jest bardzo męczący ;c
Dzisiaj przychodzę do was z tym co uwielbiam, a mianowicie pewne zmiany...
Mam już upatrzonych kilka celów, czego będziecie mogli dowiedzieć się w kolejnych postach.
Dzisiaj tak konkretnie. W piątek siedząc sobie przed komputerem, przeglądając blogi, pinterest i instagramy, stwierdziłam, że muszę coś zrobić. A mianowicie zmienić coś, czego w sobie bardzo nie lubię. Pomijając moją sylwetkę.. Nienawidziłam moich włosów ugh.. To była straszna udręka patrząc na nie. Niechcący przed końcem roku szkolnego zniszczyłam je, bo chciałam mieć je piękne i źle zastosowałam produkt.. Skapnęłam się dopiero jak moje włosy były tak gorące, że nie dało się ich dotknąć, a cały mój kolor się niestety wypalił ( na szczęście robiłam to tylko na końcówkach ).


Wracając do tematu.. przeglądając te strony wzięłam nożyczki do ręki, poszłam zmoczyć włosy  i gdy już wróciłam, siadłam przed biurkiem i zaczęłam ścinać włosy... Teraz jestem z tego tak zadowolona, chociaż szkoda mi moich włosów, bo od dawna marze o tym, żeby mieć piękne i baardzo długie c;

PO FARBOWANIU, PRZED ŚCINANIEM




PO ŚCINANIU



Co myślicie ?

♥ Miłego dnia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥