niedziela, 9 października 2016

My dream of instrument

Hej♥


Dzisiaj przychodzę z moją gitarką ☻
A mianowicie.. Jak byłam trochę młodsza hm.. tak około 5 lat temu, zażyczyłam sobie jakiś instrument, a że byłam małą dziewczynką myślałam, że gitara to taka prosta sprawa. Każda struna zagra pięknie, tak jak chcę. Jednak moja teoria się nie sprawdziła i jeszcze rok temu chodziłam na lekcje. Rozciąganie palcy, ćwiczenia, akordy- największy mój koszmar. Mój nauczyciel kazał mi ćwiczyć codziennie, a ja na to nie miałam czasu.



Z roku na rok, tego czasu mam coraz mniej. Szkoła, Balet, Nauka... coraz trudniej, a gitarka kurzy się w kącie. Z tygodnia na tydzień jest coraz bardziej zapomniana. Od momentu kiedy przestałam chodzić na lekcje, grałam na niej bardzo mało. Mam tylko cichą nadzieję, że kiedyś dam radę i spełnię to co chciałam zrobić jako mała dziewczynka. Napisać swoją własną piosenkę do melodii, która nie będzie trudna, ale przynajmniej dobra. ☻♥




 




 Miłego dnia wszystkim ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥