niedziela, 23 października 2016

Weekend


Hej♥


Dzisiaj cudowna niedzielka ☺ Jest na dworzu tak pięknie, przynajmniej  u mnie he c;
Słoneczko świeci i jest na prawdę cudnie^^
Może zacznę od tego, że nie mam nic przygotowanego na ten post. Po prostu postanowiłam coś wstawić, totalnie na spontanie ;3
Jutro szkoła... Podobno weekend to odpoczynek- tak twierdzą nauczyciele. W pewnym stopniu tak, ale skoro to odpoczynek to po co zadają tyle pracy domowej... Mówią, że przez weekend będziemy mieli dużo czasu na zrobienie tego, nauczenie się, a po 5 minutach gadają, że odpoczynek to mamy w sobotę i niedzielę, a w tygodniu mamy pracować. Same bzdury... ;p




Czekają dzisiaj na mnie książki od biologii i chemii z 1 klasy gimnazjum. Staram się przygotować na olimpiadę z tych 2 przedmiotów, ale jak mam ochotę się pouczyć biorę książkę, a po chwili już  mam dość... To nie takie proste ;c


Dzisiaj mam zdjęcia tak zwane "selfie" a to dlatego, że mój aparat jest jeszcze w sklepie heh ;/
Ale już niedługo Mikołaj, a zaraz po tym urodzinki ;D Damy radę!



Miłego dnia♥

A wy macie dużo dziś do nauki ?

W której jesteście klasie ?

7 komentarzy:

  1. Dokładnie tak, niby odpoczynek a ja mam masę nauki! U mnie również jest piękna pogoda, szkoda, że taka jesień nie może być zawsze! :(

    https://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy nauczyciel myśli, że nie mamy innych przedmiotów. Ja postanowiłam się uczyć tylko tych przedmiotów, które będę rozszerzać i które bardzo mi się przydadzą. Jutro do szkoły mam na 11, więc pośpię.
    Pozdrawiam kochana :*
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety padało przez większość dnia, ale i tak super spędziłam tą niedzielę, bo odpoczywałam :) Wszystko ze szkoły zrobiłam w piątek i sobotę, więc miałam wolne.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczny pokoik kochana. Pozdrawiam cieplutko, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz :) Może wspolna obserwacja ? http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na studiach i nauka tu wygląda zupełnie inaczej :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. grasz na gitarze? zapraszam
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥