poniedziałek, 21 listopada 2016

Jesienne inspiarcje.. Mamy jeszcze jesień!

Hej♥

W dzisiejszy post postanowiłam wsadzić jesienne inspiracje c;
Tak wiem, że już za praktycznie kilka dni zaczyna się zima, ale ostatnio zaczęłam przeglądać pinteresty, instagramy, blogi i tak mnie to zauroczyło, że postanowiłam sama coś takiego zrobić ;3
Jeszcze mamy przecież jesień ;D Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe, że  dopiero teraz ;)




Chciałabym jednak poruszyć jeszcze jeden temat.. A mianowicie robienia z jesieni świąt i zimy... Nie wiem jak was, ale bardzo mnie denerwuje jak mamy 21 listopada a w telewizji reklamy o Mikołaju, świętach czy co tam jeszcze... Bardzo denerwuje mnie jak słyszę świąteczne piosenki :/ W sobotę byłam na zakupach... A na środku sklepu stała ogromna choinka z prezentami pod nią ;c PRZECIEŻ MAMY JESZCZE JESIEŃ!!! Moim zdaniem powinno robić się takie rzeczy od 1 grudnia.. Ja wiem, że to tylko moje zdanie ;) Jednak grudzień to dla mnie taki magiczny miesiąc, a listopad kojarze z wiatrem, deszczem itd... Na pewno nie z Mikołajem ;p Dla mnie zima zaczyna się dopiero w grudniu, gdy zacznie sypać śnieg, a nie lać deszcz. Jak na razie omijam szerokim łukiem wszystko związane ze świętami, aby w grudniu zrobić cudowny klimat ;3

A teraz te moje inspiracje ♥





Mam prośbę ;)
Chciałabym w następnym poście poodpowiadać na  pytania ;)
Jeżeli macie jakieś, byłoby mi miło, jakbyście napisali ;*
Dziękuję ♥

7 komentarzy:

  1. Właśnie jeszcze jest jesień! Zima i święta są od grudnia i koniec! :D
    Świetne inspiracje! *-*

    Pytania:
    1. Jakie jest twoje hobby?
    2. Jesteś bardziej optymistką czy pesymistką?
    3. Masz jakieś marzenia?

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty z inspiracjami, zawsze dodaja mi energii i chęci do działania! Jeśli chodzi o pytania to co sądzisz o prowadzeniu zdrowego i aktywnego stylu życia, mój blog jest właśnie o tym i stąd moje pytanie :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga i wyzwanie adwentowe liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że inspiracje nie są wykonane przez ciebie, ale tak to są bardzo ładne. A co do pytań :
    1. Czy twoi znajomi i rodzina wiedzą o twoim blogu?
    2. Zamierasz robić serię "blogmas" na blogu?

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ! A co ty robisz w domu w jesienne deszczowe dni?😦

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jakieś pomysły na nudę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. the market, pores and skin care products (http://softskinone.com) for greasy pores and skin,http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥