środa, 28 grudnia 2016

Moje święta

Hej

Co u was słychać?
Przyznam szczerze dawno tutaj nie pisałam.. Szkoła pochłonęła bardzo dużo mojego czasu, dodatkowe zajęcie oraz chwilowy brak weny i chęci do robienia cokolwiek.. Tak czy siak już wracam^^


Dzisiejszy post będzie o tym co kocham - święta
W tym roku odwiedziłam moją rodzinkę, która mieszka nad morzem. Uwielbiam tu do nich jeździć, a widuję się  nią tak rzadko... To jest super uczucie znowu widzieć tak mega ważne dla mnie osoby;)

video

Przyjechałam tutaj w piątek 23 grudnia, a dzisiaj 28 grudnia wyjeżdżam do domu..
OK. 450 KM I 7 GODZIN JAZDY NIE POLECAM


23 GRUDNIA

Wyjazd z domku: 5 rano
Przyjazd : ok. 12 po południu

Jazda była strasznie nudna, chociaż wyjątkowo szybko zleciała;p
Nie dziwne jak wybudowali tyle autostrad, a jeszcze jakies 5 lat temu jechaliśmy ok 11 godzin, a nawet więcej.
Gdy już dojechałam zaczęło się rozpakowywanie, witanie itp,
Całe popołudnie spędziłam pomagając w przygotowaniach do świąt



24 GRUDNIA

Wigilia
Co mogę więcej napisać ?
Wstałam o 8 (tak mi kazali xd). Od razu musiałam iść do kuchni i piec ciasta^^
Tak zleciał ranek, południe oraz popołudnie.. Wieczorem długo oczekiwana Wigilia, a następnie PREZEENTY!!!
Dostałam kilka rzeczy takich jak np. Paski wybielające zęby, pieniądze, kosmetyki oraz słodycze;p
Niestety nie dodam zdjęć, bo za bardzo nie mam czego heh


video


25 GRUDNIA

Dzień jak w każde święta, na stole znów 12 potraw...
Niestety jak to ja w każde święta lub dzień wolny muszę jechać do lekarza, tym razem dentysta xd
To było okropne. Czemu za każdym razem jak jest wszystko zamknięte musi nie coś boleć ??!!
NIE POLECAM HAHA
Po dentyście przyjechała do mnie kuzynka
Widuję się z nią tak mega rzadko, ale na szczęście istnieją telefony haha
Chciałabym przyjeżdżać tutaj częściej :/
Ten dzień był na prawdę niesamowity




video


26 GRUDNIA

Ranek jak zawsze z rodziną, świąteczny stół i spędzanie razem czasu, lecz ok. 16 pojechałam do mojej kuzynki;)
Nasz wspólny wieczór opierał się na robieniu paznokci, gadaniu, robieniu challenge'y, oraz pisaniu na różnych portalach do ludzi heh
Było bardzo fajnie, szczególnie po północy, kiedy był ten wielki huragan, a ja i moja kuzynka gdy jesteśmy razem w nocy strasznie się boimy niektórych godzin oraz wychodzenia z jej pokoju haha
W tym dniu wyjątkowo przez  Baśke (Barbare- huragan) były strasznie dziwne dźwięki, co z połączeniem z horrorami, które oglądałyśmy wychodziło na prawdę przerażająco xd
Poszlyśmy spać tak jakoś 4 ? Nie wiem zegarek od naszego posłania na ziemi był tak daleko ahah



27 GRUDNIA

Jednym słowem NAJLEPSZY

Wstałyśmy o godzinie 8, przyszykowałyśmy się, zjadłyśmy śniadanko i pojechałyśmy autobusem do miasta. Najpierw wybrałyśmy lodowisko. Byłyśmy tak na nim do 11, następnie świąteczny kebab, a potem sesja zdjęciowa, która za bardzo nam nie wyszła przez Baśkę!




Następnie taka moja tajemnica, którą tutaj zdradzę..
Nagrywałam nowy teledysk, a tutaj wstawię zapowiedź małą, kawałek nieobrobionego video


video


Następnie poszłyśmy do galerii  i kupiłam sobie kilka rzeczy, niestety nie dodam zdjęć ponieważ piszę post wracając do domu, ale myślę, że dodam o nich osoby post dotyczący mojej zmiany ^^
Po kilku godzinach spędzonych w galerii, nadszedł czas jak zawsze najsmutniejszy prawda?
Musiałyśmy się pożegnać...
Tyle razy już stąd wyjeżdżałam i zawsze jest to trudne.
Wtedy to było tak okropne, bo jeszcze w tamtej chwili myślałam, że zobaczę ją dopiero w wakacje.
Nienawidzę tego, że mieszkam tak daleko od mojej rodziny i tak długo muszę jechać, żeby ich zobaczyć i tak rzadko przez to wszystko ich widzę.


28 GRUDNIA

Wstałam, spakowałam, jadę...

A moje oczy chcą płakać, ale im nie pozwalam.

***
Jednak dowiedziałam się, że mam możliwość za dwa tygodnie przyjechać tu na ferie;)
CUDOWNIE



A wy jak spędziliście święta?

6 komentarzy:

  1. Święta spędziłam w gronie rodziny :)
    Bardzo fajny wpis :)
    Obserwuje już od jakiegoś czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne miałaś święta :) Już po świętach, więc mogę Ci tylko życzyć Szczęśliwego Nowego Roku!

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. mi przede wszystkim święta minęły zdecydowanie za szybko :(
    a jak widać Twoje były także udane :D
    PS zapowiedź teledysku- booomba!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buziaczki nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/12/cold-sea-enjoy-silence.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne święta! Ja na święta byłam u rodziny z moim chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) obserwujemy? :) daj znać w komentarzu :)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że uda ci się spotkać z rodziną za dwa tygodnie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥