niedziela, 8 stycznia 2017

2K17 NOWY ROK NOWA JA

Hej

Już 2017 rok!!  Jestem mega szczęśliwa i podekscytowana! 
Przede wszytskim chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, aby ten rok był dla was i dla waszych bliskich cudownym rokiem!


Ja osobiście czuję, że ten rok będzie moim przełomowym rokiem.. Za miesiąc moje urodziny co wiąże się z nową pracą, konkursami tanecznymi oraz wieloma innymi rzeczami.
Dodatkowo wiele nowych projektów na balecie, nowa szkoła, nowi ludzie... Ten rok na pewno będzie genialny!

 
W tym poście chciałam również podsumować cały rok 2016, w którym to tak na prawdę przeszłam gigantyczną metamorfozę :p

Na początku 2016 roku nic nie miałam, może tylko jakieś pojedyncze cele do zrealizowania, jednak teraz tyle tego jest. W tym roku postawiłam dla siebie wiele wyzwań i teraz mogę powiedzieć, że dzięki nim jestem szczęśliwa co do charakteru nadal uwielbiam świrować, wygłupiać się i po prostu żyć. Nadal jestem odważna, szczera. Jednak mam coraz więcej pewności siebie. To jasne, zawsze są chwile zwątpienia i poddawania się, ale staram się robić to coraz mniej. Co się jeszcze zmieniło? W 100% nadal jestem sobą, nigdy nikogo nie udawałam i nie zamierzam. Życie jest za krótkie, aby chować się pod przykryciem kogoś innego. Charakter to mała cząstka mojej zmiany. W wyglądzie hmm na pewno takim przełomowym  momentem było ścięcie włosów. Od dziecka zapuszczałam i nie dawałam nikomu do obcięcia. Były na prawdę długie... Teraz wyglądam o wiele lepiej z opinii innych. Dodatkowo poprawiła się moja sylwetka dzięki siłowni i to jest cudowne widzieć tak piękne efekty. Nie wiem co jeszcze, z roku na rok wyglądam bardziej doroślej hah



Zmieniło się bardzo moje otoczenie i to co robię. Nie potrafię tego napisać tak jak bym chciała, bo to za trudne, ale ogólnie mówiąc, zmieniłam styl miejsca, w którym spędzam 1/3 mojego tygodnia - mój pokój, zmieniłam styl bycia, odżywiania, ubioru itd. Pamiętam jak jeszcze w pierwszej klasie gimnazjum nie potrafiłam chodzić w spodniach i ubierałam  same spódniczki.. Teraz jak założę spódniczkę to albo mam spodnie w praniu, albo jest jakieś święto lub robię zdjęcia na bloga haha ;3


Do tego wszystkiego dochodzi fakt, że zaczęłam się rozwijać! Zaczęłam myśleć o wszystkim. O przyszłości... 
Zaczęłam działać!
Założyłam youtube'a, aby wstawiać filmiki taneczne (zzapraszam --> https://www.youtube.com/channel/UCDkHTB-1lEbE23ETSlPUruw/videos 
Założyłam bloga, aby umilić sobie cudownie czas.
Myślę, że to jeszcze nie koniec!
To dopiero początek... mam prawie 16 lat!


Mam kilkadziesiąt nowych postanowień i mam nadzieję, że wszystkie odhaczę choćby 31.12.17r ahah ^^

To będzie cudowny rok!
Tego wam życzę 

ŻEGNAJĄC ROK 2016 POŻEGNAŁAM STARĄ SIEBIE

A wy zmieniliście coś w swoim życiu w 2016 roku?


5 komentarzy:

  1. To świetnie, że wprowadziłaś w swoim życiu tak wiele zmian :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia:)
    Nie dałabym Ci 16 lat :O
    O ciekawa może być ta szkoła baletowa. Poczytałabym trochę o tym:) Życzę Ci dużo sukcesów!
    Wszystkiego dobrego w tym roku:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2016 rok był dla mnie rokiem dużych zmian w sumie jak każdy. Kompletnie nie poznaję siebie sprzed 2, 3 lat. Totalna metamorfoza. Chociaż szczerze mówiąc, troszeczkę denerwuje mnie określenie "nowy rok, nowa ja".
    Życzę kolejnych sukcesów!
    Pozdrawiam :D
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. Bije od ciebie pozytywna energia, tak trzymaj, życzę ci wytrwałości w postanowieniach!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Trzymam kciuki ! Masz piekne włosy :)
    Pozdrawiam i obserwuję :0
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥