środa, 25 stycznia 2017

K★Lips - Recenzja

Hej

Dzisiaj postanowiłam  napisać recenzje o mojej ostatniej zdobyczy, a mianowicie błyszczyka K★lips.




  Można znaleźć go w rossmanie i kosztuje 20 zł.  Są różne kolory (bodajże 5 lub 6)
Zestaw zawiera kredkę do konturowania ust oraz błyszczyk. 



Ja wybrałam kolor PINK POISON - jest idealny. Bardzo ładny kolor, który do mnie pasuje.
Kredka jest miękka i lekko sie nią maluje, a błyszczyk leciutki i w ogóle go nie czuć. Dodatkowo kolor nie odciska się i zostaje na ustach bardzo długo. Cały czas wygląda ładnie i świeżo. Jestem bardo zadowolona z zakupu. Jak na swoją cenę jest 10/10. 

A tutaj jak wygląda na ustach :




A wy jakie produkty do ust polecacie?




1 komentarz:

  1. Od jakiegoś czasu myśle nad tą pomadką i słysze same pozytywne komentarze. Chyba w końcu się na nią skuszę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥