środa, 4 stycznia 2017

Pytania i odpowiedzi

Hej

Dzisiaj odpowiadam na wasze pytanka^^ dziękuję za wszystkie, które mi zadaliście hah 


1) Jakie jest Twoje hobby?
*Myślę, że po przeglądnięciu kilku postów wstecz, wiecie na pewno jakie jest moje hobby. Jest nim oczywiście taniec. Tańczę już dosyć długo, bo teraz 10 rok. Już jako mała dziewczynka kochałam chodzić na zajęcia, rozciągać się i uczyć pomału kroków. Z roku na rok  byłam w coraz lepszej grupie, aż w końcu trafiłam do szkoły baletowej. Mój zapał i determinacja opłaciły się w 100%, bo teraz jestem szczęśliwa myśląc o sobie jako o tancerce, która przez ciężką pracę dużo osiąga, a to dopiero początek mojej drogi z tańcem 



2)Jesteś bardziej optymistką czy pesymistką?
* Wiecie co, raczej bardziej optymistką. Staram się  patrzeć na wszystko z uśmiechem, być szczęśliwa i zadowolona. Jednak wiadomo, że nie zawsze jest tak dobrze i wtedy wszystko widzę inaczej, w złych barwach. Moim zdaniem wszystko zależy od danej sytuacji, w której się znajdujemy. Jednak więcej u mnie optymistycznych poglądów i rzeczy niż pesymistycznych, dlatego uważam siebie za pełną życia i energii optymistkę 



3)Masz jakieś marzenia?
Oczywiście, że mam! Kto nie ma marzeń?!
Nawet jeśli ktoś się broni przed nimi lub mówi, że nie ma żadnych, to albo chce je mieć tylko dla siebie, albo po prostu boi się ich, że się nie spełnią. 
Ja osobiście mam bardzo dużo marzeń. Jestem taką wielką marzycielką. Uwielbiam tworzyć sobie historie i mieć wyobrażone sytuacje lub rzeczy, w ten sposób powstaje takie moje małe marzenie. 
Ja dziele swoje na ambitniejsze dotyczące mojego życia  i takie malutkie, które mam gdzieś w głębi serca. 
Takim największym jest założenie szkoły tanecznej, trochę mniejszym bo bliższym i nie na całe życie jest na pewno dostanie się do tego mojego liceum. Moim marzeniem jest również zwiedzić Francję i być w Paryżu... najlepiej z kimś jeszcze ahha Wiecie miasto zakochanych haha
Moich małych marzeń raczej nie napiszę, bo są one bardzo osobiste. Kilka moich pięknych snów i różne inne rzeczy 



4) Co sądzisz o prowadzeniu zdrowego i aktywnego stylu życia?
Hmm, myślę, że to bardzo długi temat jak na mnie. Po prostu jestem za! Moje życie opiera się na pracy fizycznej. W każdym tygodniu pracuje ciałem tańcząc dlatego bardzo  ważny jest dla mnie ruch fizyczny. Dodatkowo chodzę na siłownie oraz czasami ćwiczę w domu, aby zmienić swoją sylwetkę, której nienawidzę.  Jednak należy pamiętać, aby z tym wszystkim nie przesadzić. W tygodniu mam 4,5 h zajęć + jakieś 3/4 h na siłowni lub ćwiczeń w domu. Na więcej nie mogę sobie pozwolić, ponieważ mogę skończyć z jakąś kontuzją, a tego nie polecam. Miałam już tyle kontuzji i każda się za mną nadal ciągnie. A co do zdrowego odżywiania. Jestem wegetarianką. Mój ruch fizyczny i nie jedzenie mięsa = katastrofa. Dlatego co drugi dzień staram się pić białko dla sportowców. Na prawdę to pomaga, ponieważ zastępuje niedobór białka zawartego w mięsie. Hmm dodam również, że mam ogromną schize jak mogę tak napisać, na punkcie kalorii i składu żywności. Potrafię przyjść do sklepu po coś i stać przed półką  czytając skład wszystkich produktów tego typu, wybierać najzdrowsze i najmniej kaloryczne. Moje koleżanki się z tego śmieją, a ja inaczej nie potrafię. Może też dlatego, bo wiele razy słyszałam od kogoś, że jestem gruba i powinnam schudnąć, a kiedyś byłam nazywana pasikonikiem Jednak dorastanie i zmiana sylwetki na gorszą  zrobiło swoje. 


5)Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą o Twoim blogu?
To zależy. Rodzina wie. Może nie cała, ale moja mama i tata wiedzą Tata bardzo się ucieszył jak mu o tym powiedziałam, a mama już nie pamiętam haha
Jednak znajomi to tak trochę bardzo ogólnie. Moje przyjaciółki i koleżanki z klasy czy osoby, z którymi piszę wiedzą o tym. Nie robię z tego żadnej tajemnicy, no może na początku robiłam, ale teraz się wiele zmieniło i nie ma po co tego ukrywać. Lubię to robić, a jak komuś się to nie podoba, po prostu nie musi tutaj wchodzić prawda? W opisie na moim instagramie, na którego zapraszam mam nawet link 

6)Co robisz w domu w jesienne, deszczowe dni?
Hmm co się da. Nie znam odpowiedzi na to pytanie, ponieważ robię bardzo dużo rzeczy. Na przykład czytam książki, oglądam filmy, rozmawiam z przyjaciółmi, gram w gry na xboxie, zajmuję się siostrą i wiele innych rzeczy. Jednak nabardziej lubię włączyć muzykę, zrobić sobie kakauko, usiąść na łóżku pod kocykiem i czytać książkę, lub myśleć nad wszystkim dookoła 

7) Masz jakieś pomysły na nudę?
W zasadzie to nie mam żadnych. Ja najczęściej czytam, oglądam seriale lub filmy, tańczę, śpiewam, maluję, uczę się, piszę do przyjaciół, leżę xd W zasadzie robię to na co mam w danym momencie ochotę i tyle ^^ 

Mam nadzieję, że post się spodobał;3

3 komentarze:

  1. Większość moich znajomych wie, że prowadzę bloga :D Fajne zdj!

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy posr ;) U mnie o blogu wie tylko rodzina i najlepsze przyjaciółki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥