środa, 15 lutego 2017

Walentynki

Hej

 WALENTYNKI- Zawsze kochałam to święto. Uwielbiałam patrzeć jak wszyscy krążą po mieście z kwiatami, misiami, czekoladkami w rękach. Patrzyłam na ogrom czerwonych serduszek i kartek z napisem "Kocham Cię". Uwielbiam dawać i dostawać walentynki. To zawsze jest takie magiczne.





W tym dniu każdy jest dla siebie taki bardzo kochany, a dla mnie to jest słodkie i urocze. Wyznawanie miłości, chociaż się często boimy, ten dzień jest właśnie do tego, aby się przełamać, o czym świadczą wszystkie nowe związki na facebook'u haha.
Mi się nie udało nic zrobić, ponieważ siedzę w domu chora, a mój walenty nawet nie wie, że nim był no ale już trudno ;c





Przegapiłam taki dobry dzień na zrobienie pierwszego kroku :p 
Teraz muszę czekać rok ahah
Tak wiem, że to dzień jak codzień, ale ja nie potrafię się przełamać w innym dniu.
Akurat 14 lutego jest to normalne, że wysyłamy sobie walentynki, wyznajemy miłość, dajemy prezenty, dlatego jest mi łatwiej ;)
Ale za to dzisiaj (15 lutego) obchodzę kolejne święto haha^^





A wy obchodzicie walentynki ?

1 komentarz:

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥