niedziela, 26 marca 2017

DEPRESJA? A JEDNAK

Hej♥

Dzisiejszy post, jak na razie nie mam pomysłu o czym będzie ;c
Ostatnio brakuje mi weny, motywacji oraz chęci do robienia czegokolwiek.

Nie umiem nawet napisać o czym teraz myślę i jak się czuję.
To jakaś pustka we mnie, jakby ktoś coś mi odebrał i nie wiem co to jest.
Nie potrafię się skupić  oraz zająć czymś porządnym, tylko snuje się, słucham jakiś smutnych piosenek. Mam nadzieję, że to minie i wrócę w lepszym stanie już niedługo!
Postanowiłam zmienić to wszystko, a ten post to przełamanie;)
Wracam na bloga z kolejnym postem w tym tygodniu, który mam nadzieję przyda Ci się jeżeli jesteś w 3 gimnazjum tak samo jak ja! Dlatego zapraszam Cię do obserwowania bloga i komentowania oraz czekania no nowe posty!
A jednak, dzięki temu że tu jestem i mam Ciebie,  od razu promienieje i mam lepszy humor ;D
Już wiosna więc zapraszam Cię na najbardziej radosnego i wiosennego bloga jaki mógłby powstać hahaha ♥


Miłego dnia♥

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, że będzie tylko lepiej ;D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna dziewczyno! wiosna! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że poprawa pogody przyniesie również poprawę humoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby to uczucie pustki zniknęło. Jest wiosna! Wszystko budzi się do życia i mam nadzieję, że ta pora roku da Ci mnóstwo motywacji :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszła wiosna, może słońce i ładna pogoda da Ci energię :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu depresja - pewnie odczuwasz przesilenie :) Żeby zdiagnozować depersję trzeba 3 miesięcy minimum, ale rozumiem co odczuwasz, też miałam ostatnio takie odczucie. Poza tym - pewnie stresujesz się egzaminem więc to też wpływa na humor. Zobaczysz, jeszcze będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥