piątek, 31 marca 2017

WIOSNA!!

Hej♥

31 marca - już 10 dni wiosny, a ja mam coraz więcej pozytywnej energii, którą chce zarazić WSZYSTKICH!

To taki przełomowy czas po  zimie, gdzie na prawdę przybywa mi tyle chęci do działania, do robienia rzeczy, których nawet nie mogłam sobie wyobrazić haha;)
Zawsze jakieś śmieszne, nowe i zwariowane pomysły przychodzą mi do głowy, które staram się jak najszybciej i najlepiej realizować^^
Dlatego tak bardzo kocham wiosnę!
Mimo różnych smutków podczas jesieni oraz zimy, teraz budzę się jakby "nowa" ja c;
Blog to dla mnie taka trochę odskocznia, raz piszę o sobie tak jakby jakiś pamiętnik, a innym razem wymieniam filmy, książki i kosmetyki godne polecenia;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej i zobaczysz, że Ciebie też zarażę pozytywnymi postami i przemyśleniami ♥


A w was zmienia coś wiosna?

4 komentarze:

  1. U mnie wiosna to zdecydowanie aktywny czas. Budzę się właśnie z zimowego snu :D

    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywna energia z Ciebie rzeczywiście aż bije :-) mam podobnie jak Ty z nadejściem wiosny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię wiosnę właśnie z tego powodu, że daję mi dużo pozytywnej energii :)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥