sobota, 31 marca 2018

Cześć!

Jak widać wracam na bloga ;)

Tym razem mam dużo zapału, jeszcze mniej czasu, ale postanowiłam zacząć od początku, dlatego też usunęłam posty..

Może wydawać się to dziwne, lecz czytając moje ostatnie wpisy śmiałam się - dosłownie ech

Chciałabym poprowadzić tego bloga inaczej, może w pewnym sensie zrobić z niego pamiętnik?
Jeszcze się okaże co z tego wyjdzie heh

Może skoro usunęłam wszystko troszkę się opiszę :)




Nazywam się Julka, ale nie lubię jak ktoś tak do mnie mówi
Mam 17 lat i pochodzę z Krakowa, natomiast aktualnie mieszkam w Częstochowie
Tańczę ponad 10 lat balet i współczesny
Mam siostrę i 2 koty haha
Moje życie nigdy nie było jakoś poukładane, dużo się działo
Oprócz tańca uwielbiam śpiewać i malować
W tańcu najbardziej lubię to, że mogę się wczuć w jakąś postać i być taką "taneczną aktorką"
Chodzę do 1 klasy liceum i jestem na profilu z innowacją medyczną biol-chem-ang
Mam swój kanał na youtube gdzie zamieszczam filmiki jak tańczę, może amatorskie, ale lubię to robić

Postaram się tu być jak najczęściej, ale pasje w połączeniu ze szkołą  zabierają naprawdę dużo czasu...

Jak macie jeszcze jakieś pytania śmiało zadawajcie w komentarzach ;)
Do zobaczenia ;*
Julka



1 komentarz:

  1. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę♥
♥ Jeżeli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj ♥